Moore Business Talks | Succesvol ondernemen in tijden van crisis
Het waren – en het zijn nog steeds - geen gemakkelijke tijden om een bedrijf te runnen. Heel wat ondernemingen zagen zich genoodzaakt hun producten, workflows, services disruptief te herdenken. Omschakelen naar nieuwe producten, maar ook duurzame transformaties zoals het inzetten op digitalisering waren aan de orde.
Voor een aantal ondernemingen is de crisis net een opportuniteit geweest. Tijdens een live uitzending praten we met inspirerende ondernemers over de positieve impact van Corona op hun onderneming.
Host Francesca Vanthielen voert samen met gastsprekers-ondernemers en onze Moore experten interessante panelgesprekken waarbij live vragen gesteld en beantwoord kunnen worden.
Schrijf u in vóór 10 oktober en ontvang een leuke attentie die de uitzending éxtra aangenaam maakt!
De gastsprekers
HENDRIK DIERENDONCK | CEO DIERENDONCK
Hendrik Dierendonck, van de gelijknamige West-Vlaamse slagerij, heeft zijn webshop nieuw leven in geblazen en de respons was immens. Het bedrijf ging van 4 naar 400 klanten per dag in no time. 'Stevig op de reset-knop duwen waarbij je alles vastpakt en herbedenkt", dat is volgens Hendrik de manier om als ondernemer met deze crisis om te gaan.
HILDE CLOOSTERMANS | CHAIR WOMAN CLOOSTERMANS
Hilde Cloostermans, van het familiebedrijf Cloostermans, zag zich door de pandemie genoodzaakt na te denken hoe ze de zaken anders moest aanpakken. Het bedrijf, gespecialiseerd in de ontwikkeling en bouw van hoogtechnologische machines, moest snel schakelen. En daar kwamen dan weer nieuwe mogelijkheden uit.
PIETER DE WITTE | CEO DE VERFWEBSHOP
Pieter De Witte, van Schilderwerken De Witte, zette volop in op e-commerce. Hij bouwde een bestaande webshop om tot ‘deverfwebshop.be’ en paste ook zijn website daarop aan. De investeringen loonden, de onlineverkoop steeg stelselmatig. De komst van de webwinkel betekende een absolute ommekeer.